طلبه پاسخگو
(( طلبه پاسخگو ))
««دوستان خوبم بیاییم همه با هم پرسشگری را تجربه کنیم.»»

((بسم الله الرحمن الرحیم))

(((پرسش ازشما و پاسخ ازما)))

با سلام به دوستان و سروران خوبم.

امیدوارم که در وبلاگ بنده به مطالب ناب وخوبی برخورد 

کنید که برایتان مفید باشد.

بنده آمادگی خود را اعلام می کنم که به سوالات شما اعم از احکام،اخلاق،اعتقادات،ومشاوره پاسخ دهم. 

توجه شما را به نكات زير جلب مي نمایم:

1- سوالات خود را در قسمت سوالات پرسیده شده بصورت عمومی یا نمایش خصوصی  مطرح بفرمایید.  

2- پاسخ سوال شما یا به آدرس پست الكترونيكي كه در فرم وارد نموده ايد ارسال خواهد شد.  

3- یا دروبلاگ قرار می دهیم تا دیگران هم استفاده کنند بستگی به درخواست شما خواهد داشت.

4- به سوالاتی که باعث بی احترامی به شخصیت ها و علما یا ادیان شده باشد جواب نخواهم داد.



نظرات شما عزیزان:

مریم آرامیان 
ساعت14:52---12 دی 1389
آقای طلبه پاسخگو،

فدایی های سیدعلی می گویند اگر یک مو از کله رهبر معظمشون کم بشه، فدایی های سیدعلی حلقوم پاره می کنند و خون می خورند.

آقای طلبه پاسخگو، اگر یک مو از کله علی خامنه ای رهبر معظمت کم بشه شما چی کار می کنی؟ حلقوم پاره می کنی و خون می خوری؟




پاسخ: کجا گفتن فدایی غرب.بگو ما هم ببینیم. هیچ مویی از سر آقا کم نمیشه تا ما بخواهیم کاری بکنیم.یعنی کسی نمی تواند این جرأت را به خود بدهد.


محمدحسین
ساعت15:59---26 آذر 1389


زهرا
ساعت15:57---26 آذر 1389
سلام چه چیز بهتر از این اخوی؟من جواب سوالمو میخوام دیگه حالا شما میخواین زحمتشو بکشید ممنون میشم مهم هم نیس اسمم بزارید مگه چیه؟سوال بدی نپرسیدم که؟پاسخ: سلام.فقط خواستم اجازه بگیرم همین.سوالتون هم خیلی خوبه.جواب رو بدقت مطالعه بفرمایید.

پریسا
ساعت18:50---25 آذر 1389
سلام دوست گرامی....



بروزم....[گل]
پاسخ: سلام چشم مزاحم می شوم.


بهجت عارفان
ساعت13:51---25 آذر 1389
سلام دوست عزيز

ممنون از بابت زحماتي كه ميكشيد

راستش من يه سوال اعتقادي داشم كه يه خرده طولاني و در اين قسمت نميگنجه

ميخواستم ازتون خواهش كنم اگه امكانش هست يه سر به وبلاگم تشريف بياريد و در پست اول موضوع رو بخونيد و برام در قسمت نظرات جوابتونو بذاريد تا ديگران هم بتونن استفاده كنن.

التماس دعا... يا علي
پاسخ: سلام چون جواب سوالتون طولانی بود و نشد در نظرات قرار دهم با اجازه شما سوال و جواب رو در وبلاگم قرار دادم.


منتظر(در انتظار جمعه ظهور)
ساعت0:22---25 آذر 1389
یه ختم قرآن گرفتیم!

خوشحال می شیم شمام همراهیمون کنید!
پاسخ: بله حتما. رو هیکل ما هم حساب باز کن.


فاطیماه
ساعت21:54---24 آذر 1389

سلام


عزاداری هاتون قبول .


به روزم با :



باز باران با ترانه


می خورد بر بام خانه


یادم آید کربلا را


دشت پر شور و نوا را


گردش یک روز غمگین


گرم و خونین


لرزش طفلان نالان


زیر تیغ و نیزه ها را


التماس دعا


sara
ساعت13:49---24 آذر 1389






درس آزادي بدنيا داد رفتار حسين



بذر همت در جهان افشاند افکار حسين







جان خود را در ره صدق و صفا از دست داد



زين سبب تا حشر باشد گرم بازار حسين







با قيام خويش بر اهل جهان معلوم کرد



تابع اهل ستم گشتن بود عار حسين







زندگي ناچيز باشد در ره انديشه ها



باشد اين گفتار شيرين و گهر بار حسين







مرگ با عزت زعيش در مذلت بهتر است



نغمه اي مي باشد از لعل گهر بار حسين


پاسخ: شعر با محتوایی بود.لذت بردم.


محمدحسین
ساعت14:23---23 آذر 1389
سلام

استفاده فراوان نمودیم برادرپاسخ: قابل نداشت برادر.


مينياتور
ساعت1:03---23 آذر 1389
اجرک الله يا بقيه الله

سلام و خسته نباشيد.ميخواستم بدونم شرکت هاي هرمي جايز است؟يعني امکان دارد که روزي در ايران مجوز بگيرد؟يه توضيح مختصر بديد ممنون ميشم.التماس دعا.راستي به وبلاگ اين حقيرم سر بزنيد و اگه با تبادل لينک موافقيد بهم بگيدپاسخ: با سلام.ممنونم. جواب سوال رو با اجازه شما در وبلاگ براي استفاده دوستان قرار دادم.


مریم
ساعت19:15---22 آذر 1389
به نام خدا



سلام دوست عزیزپاسخ: با سلام بنده هم تسليت عرض ميكنم . من هم التماس دعا دارم انشاءالله همه به ياد هم باشيم مخصوصا زماني كه حال خوشي بهمان دست داد.


assal
ساعت18:34---21 آذر 1389


قاصدک
ساعت20:24---20 آذر 1389
سلام دوست بزرگوار،ايام عزاداري حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) را خدمت شما تسليت عرض مي نمايم.التماس دعا

فرمانده عشاق دل آگاه حسين است

بيراهه مروساده ترين راه حسين است

ازمردم گمراه جهان راه مجوييد

نزديک ترين راه به خدا راه حسين است

...

عشق حسيني تان پايدار
پاسخ: سلام بنده هم عرض تسليت دارم.


مهزیار
ساعت17:10---20 آذر 1389
سلام. لینک شدید...

اگه خواستید لینک کنید...

عنوان: یک طلبه ماهشهری

آدرس: 1talabe.mihanblog.comپاسخ: ممنونم شما هم لينك شديد.


اندیشه صادق
ساعت18:44---18 آذر 1389
سلام علیکم

خواستم تشکر کنم به خاطر این همه خدمت خوشا به حالتون انشالله خدا و امام زمانمان(عج)ازتون راضی باشند.

التماس دعا دارم .یا علی مدد
پاسخ: سلام ممنونم.ولي بنده وظيف خود رو انجام ميدم.انشاءالله از همه ما راضي باشند.


ذبیح الله الاعظم
ساعت16:31---18 آذر 1389
عصر یک جمعه ی دلگیر دلم گفت بگویم بنویسم که چرا عشق به انسان نرسیده .....

پ.ح
ساعت19:37---17 آذر 1389
با سلام خدمت شما.

از اینکه این وبلاگ رو راه اندازی کردین صمیمانه از شما تشکر می کنم،اجرکم عندالله.خدمت بزرگی رو انجام دادید.

میدونم که انواع حجاب نمره داره از0تا20 لطفاً راهنماییم کنید که میشه با مانتوی بلندوگشاد ومقنعه بلندحجاب 20رو داشت مخصوصاً برای کسانی که در آزمایشگاه ها می خوان برای رضای خدا و کمک به کشور و بشریت کار کنند و درس بخونند. لطفاً جواب سوالمو بدید.متشکرم.
پاسخ: سلام عليكم. ممنون از لطفتون. بله در پوشيدن مانتو و بهترين حجاب مانتو كه مي شود نمره 20 داد همين پوشيدن است كه شما فرموديد.اما اين نمره در مانتو است و الا حجاب برتر به فرموده علما و بزرگان همان چادر با پوشش كاملش است نه چادر پوشسدن سطحي و ظاهري كه متاسفانه امروزه زياد مشاهده مي شود. لذا پوشيدن خود مانتو البته با خصوصيات كامل مثل گشاد بودن و بلند بودن و ساده بودن مي تواند حجاب باشد و بهترين حجاب هم در نوع خودش باشد.وكاش همه زنان مانتويي ما اين سبك مانتو را انتخاب كنند.وكارخانه هاي ما هم اين نوع مانتو را درست كنند. موفق و مويد باشيد.التماس دعا.


عجل فرجه
ساعت16:56---17 آذر 1389
پاسخ: سلامت باشيد.ما هم محتاج هستيم به دعا.

سيد محمد طباطبايي
ساعت0:57---17 آذر 1389
امام علی (ع):

مرگ اینست که زنده باشید اما همیشه مغلوب و مقهور



و زندگی آن ست که بمیرید اما غالب و پیروز



حسین با تاریکی بیعت نکرد نه تنها بیعت نکرد بلکه یک معترض بود و برای اصلاح



امور امت جد خویش قیام نمود



السلام علیک یا ابا عبدالله ...[گل] ایام سوگواری ابا عبدالله را به شما تسلیت میگم
پاسخ: بله لذا امام حسين(ع)فرمودند مردن با عزت بهتر از زندگي با ذلت است. ايام حزن اهل بيت بر شما هم تسليت باد.


morteza
ساعت18:21---16 آذر 1389
سلام يا علي مدد منتظر حظورشما ونظر تان دروبلاگم هستم
پاسخ: بله در اولين فرصت مزاحم خواهم شد.


افسر جنگ نرم
ساعت16:20---16 آذر 1389
با سلام

موافقید که شما رو لینک کنم؟
پاسخ: بله حتما.باعث افتخارم است.بنده شما رو لينك خواهم كرد.


منتظر
ساعت14:44---16 آذر 1389
با سلام

با مطلب معرکه برپاست... بیا تا برویم

به روزم حتما بیا
پاسخ: حتما خدمت ميرسم.


بهاره مقدم
ساعت14:40---16 آذر 1389
سلام خداقوت

یه بار افتخار دادید تشریف آوردید به در امتداد صبح ولی آدرس وبتون اشتباه بود نتونستم تشکر کنم

امروزم اتفاقی ازینور رد میشدم

وب بسیار فاخری دارید

پاینده باشید

ایام محرم رو هم تسلیت عرض می کنم

انشاالله که عزاداری هامون امسال بصیرانه تر از همیشه باشه

به روزم و منتظر

در پناه حق

علی علی
پاسخ: سلام.بنده هم ايام محرم رو به شما تسليت عرض ميكنم.


منتظر(در انتظار جمعه ظهور)
ساعت13:40---16 آذر 1389
وبلاگ محشریه!


با توجه به شرایطم بعضی جوابا رو خوندم جالب بود!


من شما رو لینک کردم!
پاسخ: سلام شما خودت محشري عزيز. ممنونم.


منتظر(در انتظار جمعه ظهور)
ساعت13:39---16 آذر 1389
وبلاگ محشریه!
با توجه به شرایطم بعضی جوابا رو خوندم جالب بود!
من شما رو لینک کردم!


فاطیماه
ساعت23:26---15 آذر 1389
سلامپاسخ: ممنونم بنده هم تسليت عرض ميكنم.

بنده خدا
ساعت14:31---15 آذر 1389
سلام و ارادت . . .


فرا رسیدن ماه محرم را به شما و خانواده ی محترم تسلیت عرض می نمایم .


و با مطلبی با عنوان معنی کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا از حضرت امام (ره)


به روز می باشم . . .


منتظر حضور گرم شما . . .





[تشویش][گل]





محرم ماه الفت با جنون است








چراغ کوچه هایش بوی خون است








محرم حرمت خون است و خنجر








تلاطم می کند حنجربه حنجر








دل من فدای دو دست اباالفضل








به قربان چشمان مست اباالفضل








ربود از همه ساقیان گوی سبقت








به چوگان دل ناز شست اباالفضل








غم ِ زهرا مرا سوز درون داد








دم ِ حیدر به من شور جنون داد








حسین آمد به زخم دل نمک ریخت








مرا با شور عاشورا در آمیخت








مرا سودای زینب در به در کرد








نصیبم جرعه ای خون جگر کرد








ز فرط تشنگی بی تاب گشتم








عطش دیدم ز خجلت آب گشتم








چه ها گویم ز مَشک تیرخورده








ز دست ساقی شمشیر خورده








به خاک افتاد مشک از دست ساقی








دو عالم پر شد از بوی اقاقی








مشامم پر شد از داغ شهیدان








که می گردم بیابان در بیابان








یا بقیه الله آقا جان تسلیت . . . . [تشویش][قلب شکسته][گل]
پاسخ:
انشاءالله خدمت ميرسيم.

پاسخ: عزيزخواستم مزاحم بشم ولي آدرس وارد نكرديد.


یک آشنا
ساعت12:03---15 آذر 1389
سلام

شما هم همینطور ما رو فراموش نکنید

نمیخواین در مورد این نرم افزار یه کم توضیح بدین؟!
پاسخ: سلام وارد سايت اسك دين كه بنده توفيق پاسخگويي در آنجا رو دارم وارد بشيد توضيح داده مفصل.


نرگس
ساعت8:42---15 آذر 1389
سلام من به محرم٬ محرم گل زهرا

منتظرحضور گرمتون[گل]


آنلاین به رفیق بی نشان
ساعت8:18---14 آذر 1389
سلام

دوست عزیزم

ممنونم که سر زدی .

ببخشید شما از وب من چگونه سر در آوردید. دوس داشتین لینک کنین و خبر بدین.

یا علی
پاسخ: با سلام .قسمت بود که با شما آشنا شوم.بله تبادل لینک هم میکنیم با کمال میل.


منتظر
ساعت1:07---14 آذر 1389
سلام سلام سلام ...

بالاخره درست شدپاسخ: با سلام،خدا رو شکر که درست شد.این لوکس بلوگ بعضی موقعه ها اذیت میکنه.شما به بزرگیتون ببخشید. جواب این دو سوال و سوال شخصی رو هم در وبلاگتون و هم به ایمیلتون ارسال میکنم.انشاءالله.


1 انسان زمینی
ساعت8:14---13 آذر 1389
سلام... ممنونم که به ما سر زدی..آره اینم یک مشکل هست که بیشتر جامعه ما به دلیل بالا رفتن سن ازدواج گریبانگیر همه شده...وب جالبی داری ....انشاالله که موفق باشین...در ضمن من شما را لینک می کنم...
پاسخ: سلام.ممنونم چشش شما جالب میبینه.


پرنیا
ساعت0:07---13 آذر 1389
مرسی که بهم سر زدی...مرسی که بهم سر زدی...سوال خاصی ندارم...فقط اینکه میخوام بدونم واقعا طلبه ای؟؟پاسخ: اینجور میگن. اما من که خودمو رو لایق طلبگی نمی دانم.

سجاد
ساعت21:15---12 آذر 1389
سلام ...
جالب بود افرين به شما
[گل][گل][گل]


...
ساعت19:50---12 آذر 1389
ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت‏
دست مرا بگیر كه آب از سرم گذشت‏
مانند مرده‏ای متحرك شدم، بیا
بی تو تمام زندگی‏ام در عدم گذشت‏
می‏خواستم كه وقف تو باشم تمام عمر
دنیا خلاف آنچه كه می‏خواستم گذشت‏
دنیا كه هیچ، جرعه آبی كه خورده‏ام‏
از راه حلق تشنه من، مثل سم گذشت‏
بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده‏ایم‏
از خیر شعر گفتن، حتی قلم گذشت‏
تا كی غروب جمعه ببینم كه مادرم‏
یك گوشه بغض كرده
كه این جمعه هم گذشت‏
مولا، شمار! درد دلم بی‏نهایت است‏
تعداد درد من به خدا از رقم گذشت‏
حالا برای لحظه‏ای آرام می‏شوم‏
ساعات خوب زندگی‏ام در حرم گذشت‏
اللهم عجل لولیک الفرج(آمین)


عاشق شلمچه
ساعت0:34---8 آذر 1389
سلام.ممنون که لینکم کردید.من هم لینکتون کردم یاعلی

فطرس
ساعت0:15---8 آذر 1389
سلام عزیز
اصلاح شد


رویا
ساعت20:56---7 آذر 1389

سلام من بـه محـرم بـه غصـه و غــم مـهـدی
به چشم کاسه ی خون و به شال ماتم مـهـدی
سـلام من بــه مـحـرم بـه کـربـلا و جـلالــش
به لحظه های پـرازحزن غرق درد و ملامش
سـلام مـن بـه مـحـرم بـه حـال خستـه زیـنـب
بـه بــی نـهــایــت داغ دل شـکــستــه زیـنـب
سلام من به محرم به دست ومشک ابوالفضل
بـه نـا امیـدی سقـا بـه سـوز اشـک ابوالفضل

یاعلی(ع) ==================================================== شعر زیبایی بود. محرم نشده شور حسینی در قلب همه ما الحمد الله شروع شده .خدا کنه توفیق داشته باشیم محرم بتونیم نوکری آقا رو داشته باشیم. وبتونیم عزادار خوبی برای آقا باشیم.


زهره
ساعت19:56---7 آذر 1389


عاشق شلمچه
ساعت15:24---7 آذر 1389
سلام..ممنون از حضورتون .ولطفتون.ممنونکه این امکان رو گذاشتیدکه اگه سوالی داشتیم بپرسیم.لینکتون کردم یاعلی

مریم
ساعت11:39---7 آذر 1389
به نام خدا



سلام آقای فلاح

ممنونم خیلی خوبه

التماس دعا


pinkpony 
ساعت7:14---7 آذر 1389
سلام، من خیلی سوال دارم، بیشتر هم سوالات توحیدی!!

بعضی وقتها دلم میخواست یکی باشه تا با حرفاش توجیه بشم ولی خودم آدم کم رویی هستم و هیچوقت حاضر نشدم با کسی راجع به مشکلم حرف بزنم!
یکی دوتا کتاب توحید خوندم ولی مطالبش خیلی برام سنگین بود و خیلی هم فلسفی! یا یک کتاب بهم معرفی کنین که به دردم بخوره یا کمی از پستهاتون را در مورد اصول دین بذارید. ==================================================== با سلام انشاءالله وبلاگ ما بستر خوب ومناسبی باشد برای مطرح کردن سوال شما. وبا توجه به اینکه فضایست مجازی کم رویی معنایی ندارد.بنده آماده پاسخ به سوالات شما و دیگر عزیزان هستم. مباحث توحید هم جاش هنوز در وبلاگ خالیه انشاءالله باتوجه سوالات شما سریع همه مباحث توحیدی مطرح وجواب داده می شود. 2 همه بايد بدانند, از آقاي اميني ; 3 آفريدگار جهان , از آقاي مكارم ; 4 پيام قرآن , در ده جلد, از آقاي مكارم ; 5 منشور جاويد, در ده جلد, از آقاي سبحاني ; 6 بهترين راه شناخت خدا, از آقاي ري شهري ; 7 مجموعه آثار استاد مطهري ; 8 معارف اسلامي , چاپ دانشگاه ; 9 درس هايي از قرآن , آقاي قرائتي . 10- آموزش دين علامه طباطبائي «ره» 11-اصول عقاید آقای قرائتی 12- توحید آقای دستغیب 13-خداشناسی آقای ری شهری. کتاب های دیگر هم است اما اینها شاید مهترین آنها باشد. موفق با شید . التماس دعا


لینک باکس فطرس دل
ساعت0:50---7 آذر 1389
سلام
با افتخار در لینک باکس فطرس دل لینکتون کردم
با همان آدرسی که گفتید
موفق باشید
یا علی
بازهم به فطرس دل سر بزنید


عالم ملکوت
ساعت0:02---7 آذر 1389


به شيطان گفتم: «لعنت بر شيطان»! لبخند زد. پرسيدم: «چرا مي خندي؟» پاسخ داد:«از حماقت تو خنده ام مي گيرد» پرسيدم: «مگر چه كرده ام؟» گفت: «مرا لعنت مي كني در حالي كه هيچ بدي در حق تو نكرده ام» با تعجب پرسيدم: «پس چرا زمين مي خورم ؟! » جواب داد: «نفس تو مانند اسبي است كه آن را رام نكرده اي. نفس تو هنوز وحشي است؛ تو را زمين مي زند.» پرسيدم: «پس تو چه كاره اي؟» پاسخ داد: (( هر وقت سواري آموختي، براي رم دادن اسب تو خواهم آمد؛ فعلاً برو سواري بياموز

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][


سجاد
ساعت21:29---6 آذر 1389
سلام ...
واقعا زحمت شما قابل تشكر است بسيار زيبا بود البته من هم توي وبم در قسمت نظرات پرسش و پاسخ دارم
[گل][گل][گل]


عجل فرجه
ساعت19:44---6 آذر 1389
سلام
ممنون که سر زدید
با افتخار لینک شدید
موید و پیروز باشید

یا علی


مهناز
ساعت18:47---6 آذر 1389
سلام مجدد

شما رو با نام طلبه پاسخگو با آدرسی که فرموده بودید لینک کردم.
لطفا من رو هم با نام (( هوالله الذی لا اله الا هو )) لینک کنید.
زنده باشی
یا علی


مرتضي
ساعت17:52---6 آذر 1389
سلام اين موزيك متني كه گذاشتي دل ماروبرد ميشه خواهش كنم كدش را تونظرات من بزاري خيلي خوشحالم ميكني

منصور
ساعت17:51---6 آذر 1389
سلام دمتان گرم جلوتان برقرار مولا نگهدارتان خيلي خوشحال ميشم نظرتان رادرباره وبلاگم بدونم

قلم دانش آموز
ساعت14:26---5 آذر 1389
سلام و خسته نباشید.
ممنون از شما.

بنده هم گل وجودتان را در گلدان خانه ی خویش کاشتم... امید است هر از مدتی خارهای اطرافش را مواظبت کنید... هر چند قابل تحمل نیستند...

ما رو هم دعا ...
اللهم عجل لولیک الفرج.
یا مهدی ادرکنی (عج).


در ضمن خوشحال میشم اگه کد لوگوی وب من رو در وب زیباتون قرارش بدین...



یا علی مدد.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 27 آبان 1384برچسب:پاسخ به شبهات,
ارسال توسط هادی فلاح

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 105
بازدید دیروز : 537
بازدید هفته : 642
بازدید ماه : 642
بازدید کل : 66459
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 842
تعداد آنلاین : 1